Kızlar bebeğim 20 aylık. Yaz olduğu için kapının önünde park var orda vakit geçiriyoruz akşamları ve uyuma saati 11 12 yi buluyor . Gündüz de 11 12 gibi kalkıyor. Ama geceleri aşırı derecede sık uyanır 1 saatte bir yarım saate bir falan . Diş yada bi ağrısı falan yok .
Neyse gündüz uykusunuda 3 gibi falan yaptırmak istiyorum ama uyumak istemiyor 1 saat salliyorum . Haliyle artık yoruldum. Sizin bebeklerinizin uyku düzeni nedir . Acaba diyorum erken yatırıp erken uyandırmaya mi alıştirsam yaz olduğu için boyl3 oldu uyku düzenimiz. Çünkü gündüz uykusu şaşıyor. Sizler nasıl yapıyorsunuz