Yigitahmedim Nurrr1 benim kızım de böyle.. hem 4. Ay atağı diye düşünüyorum. Hem de abimiz pek musade etmiyor uyumasına.
busraduru1 nazbalim merhaba 4. ay atağı ne zaman oluyor 3. Ay bitiminde mi oluyor yani yoksa 4. Ay bitiminde mi? Benim bebeğim 3 ay 7 günlük o yüzden soruyorum.☺️
Hafsa1601 busraduru1 benim bebegimde 3 ay 7 gunluk ve atak doneminde sabahtan toplasan 10 dk uyumus 🤷♀️
busraduru1 Hafsa1601 benim bebişte öyle ya asla uyku uyumuyor ve uykuyu red ediyor🥹 buna 4. ay atağı mı diyorlar yani🥹
Aydagul35 Hafsa1601 benm bebegimde öyle gündüz toplasan yarım saat uyumaz belki daha az, deli olacağım m sürekli kucağımda duruyor. Gündüz uyusu yok gibi
Nurrr1 Yigitahmedim sizin durumunuz bir tık daha zor allah kolaylık versin gerçekten ya çok zor huzursuz bebe uyumadığı içinhep huysuz 2 gündür sizin de öyledir🤧
Kayices Benim bebeğimde 3 ay 7 günlük kızlar meme reddi var mı sizde de iştahsızlık göğüsümü görünce istemiyor
Melisfeyzaninannesi1_ Kayices bende yaşadım çok zorlamadan memeye teşvik etmeye çalışın çok acımasını bekleyin mecbur emicek. Bir de yediklerinize dikkat edin sütünüzün tadı değişiyor olabilir