Kızlar bir sorum olacak internetten araştırdım sprialin kaydığını nsl anlarım ya da sprialin doğru pozisyonda olduğunu nsl anlarım diye internette vajinanıza parmağınızla ittirin ve sprialin ipine değiyorsa sprial doğru pozisyondadır diyor deneyen oldu mu hiç normalde adet olmam gerekiyor fakat olmadım test yaptım ve negatif çıktı sürekli kafama takıyorum stresten olabilir mi ya kaydıysa ya hamile kalırsam korkusu var hep içimde strese giriyorum