SunnyG Evet üç kere kullandım reglim tatile denk geldiği için. Her tatilde de içtim tabi. Sigara pek kullanmadım ama. Sıkıntı yaşamadım. Gebelik ihtimali varsa sakın kullanmayın.
SunnyG Ceyo0666 vallahi tam hatırlamıyorum ama tek tük belki içmişimdir alkolle. Ama bileğim kadarı ile ilacın alkol ve sigara ile bi etkileşimi yok zaten