Fgnc1307_ benim bebeğimin 20. Günde belli olmustu değerimiz 100 şu. Şu an ilaç kullanıyoruz. Hiç vakit kaybetme zekayı etkileyen bir şey. Çocuk endokrinoloji bölümünden randevu al bulamazsan özele git mutlaka biz özele gitmistik ertesi günü. Yalnız ikinci kez ne olur ne olmaz diye kan verdiniz mi gene? Bazen sonuçlar yanlış çıkabiliyor