Ya sen emzirmek istiyorsun, ama başarılı olamıyorsun. Suç senin değil ki niye kendine dünyayı zindan ediyorsun?
Danışmanlık alabilirsin. Biberon yerine memeye alışması için başka yöntemler demeyebilirsin. Ama olmayınca da olmaz yani. Hiç süt gelmeyen insanlar da var. Tamam anne sütü önemli ama çocuklar her şekilde büyüyor.
Kayınvalidemin narkozdan ötürü sütü bozulmuş, eşimin kardeşini hiç emzirememiş. Mama bile verememiş hep pirinç lapası vs yedirmiş çocuğa. Eee koskoca adam şimdi yani. Şimdiki mamalar anne sütüne çok yakın zaten.
Emziremesen de göğsünde tut. Bağınız kopmasın.