ReisinKizi Bayram için hangisiyle pişirirsem daha lezzetli olur Hiç zeytinyağlı yemedim ama daha güzel olacağını düşünüyorum bi buraya sorayım dedim
cocomelon33 ReisinKizi salata,pasta börek hamur işleri hariç her şeyde zeytinyağı kullanıyorum sarmada da çok güzel oluyor 👍🏻
ReisinKizi BuzluKahve Bende çorumluyum. Ayçiçek tarlalarının arasında zeytinyağını ayçiçek yağından farksız sanan Bi şehirden 😁
BuzluKahve ReisinKizi Damak tadınız alışkın değilse belki ağır gelir. Karıştırarak kullanın isterseniz
Kocakgiller ReisinKizi kimisine sadece zeytin yağı ağır gelebiliyor ben karıştırıyorum biraz ondan biraz ondan
Balkizlarim ReisinKizi 1 adet orta boy domates (kabuğu soyulmuş ve doğrayıcıdan çekilmiş ) Yarım çay bardağından az zeytinyağı 1 tatlı kaşığı domates salçası 1 çay kaşığı toz biber 1çay kaşığı pul biber 1çay kaşığı tuz 1 kere böyle denedim beğenmiştik ✨🌻
BirVeraAnnesi35 ReisinKizi sarma bizde zeytinyağlı olur ama içini hazırlarken has be has egeli kayınvalidem bazen ayçiçek yağıda karıştırabiliyor azcık 😂 ama esası zeytinyağlıdır bizde çokta güzel olur deneyin bi pişman olmazsınız
Cigdemss ReisinKizi sızma ve soğuk sıkım dinlenmiş zeytin yağı çoook hoş oluyor. Kızartma poğaça tuzlu kurabiye yemeklerin hepsine çorbalara kuanıyorum sadece kek yaparken kullanmam. Ama ona da denemişliğim var . Sarma zeytin yağ ile çok güzel our