Naciyeylmz hiç kullanmadım. Eve
de hiç almadım, eşimde hiç sevmez. Tavukk veya kemikli et haşlıyorum suyunu kullanıyorum, karton bardakları koyup buzluğa kaldırırım, o şekilde her yemeğe bir bardak, yemeğe göre iki bardakta kullanıyorum lezzetli oluyor 👍