Kızlar bebeğim sürekli emesine rağmen kilo alımı çok az sağlık ocağındaki doktor siz minyonsunuz belki ondan olabilir tam sınırda 500grm almış bu ay dedi 3aylik belki mama başlarlar belki iyi derler dedi doktora gidin dedi ama benim çocuğum asla mamayı kabul etmiyor hepsini denedim geri çıkarıyor ne yapmam lazım çok üzüldüm sütüm yetmiyo mu kilo aldırmaya 4aylik olunca belki ek gıdaya geçer dedi böyle olan var mı çaresiz kaldım