Benim bebeğim de öyleydi 2 aylık sadece anne sütüyle beslenen bebeklerde kabızlık pek görülmez. 10.gün yarım fitil verince yaptı kakasını. Buna çok alışmaması gerekiyor diye bir daha vermedim 4 gün sonra kendiliğinden yaptı. Genelde 4 veya 5 günden bir yapan bir bebek kakası da hardal sarısı ve macun kıvamında olduğu için sorun yok. Sizin de öyleyse sorun yoktur.