gurbet_gelini12 3 ay oldu çıkmıyor dün tekrar ilaç aldım sürdüm kızımın saçları kalçasına kadardı dün omuzuna kadar kestirdik başka çare yoktu acaba limon sirkesi faydalımı sürsem gidermi??sirkeler çıkmıyor çıkmadığı için tekrardan bit oluyor ve çıkması çok zorlaştı bit tarağı aldım 4 tane kaç tanesını çöpe attım 🤦♀️🤦♀️🤦♀️Dün tekrar aldım ne yapmam lazım 😣😣😣
2cocukannesi__ gurbet_gelini12 offff nerden bulaştı ya bu aralar çok bit duyuyorum kadın önlem almış hemen bit tokası bit spreyi falan saçlarını kestirmiş vs. Geçmiş olsun
gurbet_gelini12 2cocukannesi__ okuldan almış malesef saçları çok olduğu için çıkmıyor en sonunda dün kestirdik canımı sıkmaya başladı iyice
[silindi] Allah sabır versin. Neredeyse liseye kadar bitliydim. Artık annem napacagini şaşırdı sinek ilaci sikti kafama. Bide tulbentle sıkı sıkı sardı. Ağlıyordum kafam yaniyor diye. Sakin öyle şeyler yapmayın. Bit şampuanları var. Paranit mıydı adı hatırlamıyorum ama bı sprey varmış onu baya iyi diyorlar. Bı gün arayla yıkayın onunla. Taragiyla da tarayın. Bigun 3 tane sirke takılır taraga bı gün 5. Öyle öyle biter.
gurbet_gelini12 [silindi] cok zor gerçekten artık sikildim bu durumdan 5. Kezdır ilac alıyorum banamısın demiyor en sonunda kestırdık ama yine var🤦♀️🤦♀️
Senna20 Size bir fikir vereyim.evde rakı varsa bir sprey şişesine katıp diperinize sürmeniz ama tabi bir araştırın zararı var mı diye.ben yıllar öncesinde olmuştum rakiyla hallettim işi tabi sampuanini falan da kullandım.anason kokusuna dayanamiyorlar.gaz yağı kadar etkili test edildi onaylandi
gurbet_gelini12 Senna20 rakı yok evde kullanmıyoruz ama her farklı ilaç denedim işe yaramadı sirkeler çıkmıyor onlar zor
Sapsalanne Malesef salgın var. Bit tarağı ile her gün tarayın kızınızın saçlarını, birde saç düzleştiricisi varsa düzleştirin, o ısı ile sirkeler yani yumurtalar ölsün .