Sema345 beni linçleyecek anneler olacaktır mutlaka ama ben geleneksel yöntemle ilerliyorum, ilk başlarda sizin dediğiniz gibi yaptım ama mümkün değil sevmedi kızım o dönemde mama reddi olunca aç kaldı. Bir gün kendimize yaptığım yemeğin suyundan verdim vaktım şapırdatarak yiyor 😊 o gün bugündür veriyorum bende tabiki hazır gıdalar hariç.
9 ay kontrolünde kan değerlerinde falan problem çıkmadı şükür. Şimdi 10 buçuk aylık.
Sonuçta bizde zehir yemiyoruz, zaten çok tuz tüketmeyiz, eğer öyle doyacaksa verin yesin