Rumeysa28 Kızlar evi süpürünce eve kötü koku yayılıyor hiçte pis kullanmam süpürgeyi her kullanımdan sonra mutlaka boşaltırım ha arada unutup boşaltamadığım oluyo ama buna nasıl çözüm bulunur evi süpürürken ve süpürdükten sonra ev pis kokuyo 😔😔
Omom Rumeysa28 her yerini yıkayıp iyice kurutmak lazım. Bir de tozun biriktiği haznenin içine bir paket vanilya dökeni de duymuştum
Reyhanasya Rumeysa28 yanık gibi pis bi kokuysa motoru yanıyordur belirli bi zaman sonra çalımaz ama su çektiysemiz herşeyini sökün yıkayıp kurulayın filitreliyse yeniden filitre alın takın yoksa koku gitmez eşim tamirci ordan biliyorum genelde sorunlar hep aynı oluyor
Dertlianaaa173533 Rumeysa28 bitane vanilya boşalt çöp kovasına evi supurunce mis gibi vanilya kokuyor😁
Mihrakuzusu Canım büyük ihtimalle su çekmişsin içine. Su olunca öyle kokuyor. Ben genelde yıkıyorum ve kurumaya bırakıyorum anca o şekilde kurtuluyorum o kokudan
Rumeysa28 Mihrakuzusu aaa hiç ıslak yerde olmaz ama bilmiyorum ki 🤔 yıkayınca kuruluyorum yeterince yapamamışım o zaman 🥴
Tunahancansu Rumeysa28 e canım normal şartlar altında zaten 6 ayda 1 değişmedi gerekiyor ama hadi 1 sene olsun. Gelmiş yani