Bebegm 2 ay 10 günlük.10 ginde 350 grm alnus normal mi asiri iştahsız bu ara zorla weryrm resmb 2 mamayi da yemiyo sutum yok gbi bi sabah cok oluyo o kadar acaba normal mi aptamil mama cok iyi kilo aldrmsti kabiz yapyi dye hipp aldm acaba aptamile mi devam etseydm.cok tecrübeszm baslarda bebrgm ac kalms anlamamsm o yuzden soruyorum yine ac mi jaldi dye 😔