Betbet ben meyve rendeliyorum nesela bazen seftali cok sulu oldugu zaman pirinc unu veya yulaf, bugday unu katiyorum. Ayni sekilde tarhana corbasi falan yaparsam sivi olursada biraz koyuyorum hem tok tutuyor. Sende corbalarina biraz bu dediklerimden ekleyip vermeyi dene. Eger kakasi mukuslu ise bence vermeyi kes ne veriyosan doktora bi gidin belki alerjisi vardir biseye. İshal oluyosa bu dediklerim iyi gelir diye dusunuyorum.