Kızlar 26 günlük bebeğim var. Yanaklarında ve göğsünde hafif isilik var eşim ve annemde çok fazla olmayan tuzlu suyla bir tas su dökelim vücuduna sonra hemen Duru su dökeriz dediler. İsiliğe iyi gelir dediler. Ama ben korkuyorum birşey olursa diye sizce ne yapmalıyım deneyen oldu mu bunu