bebegiminbesigicamdan Arife gunu eczaneler acik mi yoksa sadece nobetci eczaneler mi acik bilginiz var mi
Seymaaguney bebegiminbesigicamdan eşim eczacı yarın öğleye kadar çalışacak,sonra nöbetçi eczane şeklinde 😊