Ygzpri Canım devlet hastanesinde tesadüfen yaptırmıştım . Normal kontrol için 2 aylıkken götürmüştüm kızımı . Doktor hemen gelmişken yönlendireyim dedi , aşağıda bi ultrason vardı ona sıra alıp 5 dk bekledim yaklaşık 10 dk içinde de kalça ultrasonu çekildi , çıktım hemen doktora gösterdim normal dedi yani toplasan yarım saat içinde hem muayene hem test yapıldı .