bahar0808 Kızlar doktorlar iş bırakma eylemi yapıyorlar ya bugün kızımın 6. ay aşısı var hemşireler orda oluyor mudur? Bugün sağlık ocağına giden varmı?
Deletedmom_101 bahar0808 belli olmaz Saglık ocağını arayıp öğrenin eger görev başında değilseler bayramdan sonra yaptırırsınız
Deletedmon_65 bahar0808 bugün bizimde vardı ebemiz aradı doktorlar yürüyüşe gitti gelmeyin akşama 5te nöbetçi doktor yapacak dedi aşıyı tabi her yer aynı mı bilemiyorum