Kızlar oğlum 3 yaşında 3 aydır bez kullanmıyoruz bıraktık şöyle sıkıntımız başladı gece normalde yatmadan yapar daha sonra ben kendim uyumadım gece 12-1 gibi çişe kaldırır yaptırır geri yatırdı sabaha kadar kuru olurdu ama son 1 haftadır hep ıslak kalkıyoruz napmam gerekiyor geceleri 2 saatte bir kaldırsam bu sefer ona alışıcak diye yapmıyorum bekliyorum düzelicek elbet diye ama yok 🤦♀️ Var mı böyle sorun yaşayıp çözen