Kızlar sol mememden yeteri kadar süt geliyor hatta iyi denebilecek seviyede. Ama saatlerce emzirmesem şişmiyor ağrımıyor boyutu normal kalıyor. Sağ mememi bir iki saat emzirmesem patlayacak gibi oluyor ağrıyor. Göğüslerimin biri büyük biri küçük oldu. Sol memem normal mi sizce? Bu durumu nasıl düzeltebilirim? Benim gibi olanları aşağıya bekliyorum.