Motilium diye mide ilacı kullanıyorum yan etkisi süt salınımını artırıyor. Doktora danışıp kullandım sizde doktorunuza sorun lütfen. Sütüm hala yetmiyor ama her yolu denemiş(karanfil çayı, çemen tohumu, solgar, bestlak, anne sütü çayları, eds, rezene) ama başarılı olamamış biri olarak en etkili bu oldu. Birde düzenli sağım. Ama onu devam ettiremedim bebeğim biberon tutmadığı için. Sağıyordum sonra veremiyorum aç kalıyordu vs. Sonuç motilium biraz daha etkili diğerlerinden sanki