Kızlar kızım kendi yiyor. 16 aylık. 10. Ayından beri böyle. Benim tuttugum kaşığı vs fırlatır atar. Agzına yemek koysam cıkarır atar. İlla ki kendi yiyecek. Tamam sorun yok yesin döksün şimdi yaz balkondayım su döküyorum temizleniyor . Yemeğini yedikten sonra eline hortumu veriyorum kendinide bi güzel yıkıyor😂. Ama winter is loading.. 😨 içeri girince yandım. Böyle yemeğe devam ederse hem üst baş el agız ayak heryer yemek olacak. Günde 4-5 kez kriz geçiririm sanırım😅 kaşık vs veriyorum ufak bi çabası var ama henüz gerçekleşmedi. Adam akıllı az bucuk dökerek ne zaman kaşık çatala alıştırdınız? Kaçıncı ay? 😂