Bebeğim yedi aylık sebzelerin haşlarken içerisine kemik suyu atmıştım biraz yedirdim sonra pişman oldum bayağı yağ oranı fazlaydı sanırım kaşık da donunca fark ettim bir zararı olur mu Ayrıştırabildiğim kadar ayrıştırdım ama yine de rahatsız oldum sonradan