Bebegimm1 Londra yurumesi icin yurume arkadasi var ondan alabilirsiniz birde elinden tutun yan yana yurumeye calisin elinize oyuncak bir sey alin karisina gecin ve size dogru gelmesini saglayin
Familyboy Londra 18 aya kadar normal kabul ediliyor canım 2 ay daha bekle hâlâ yürümezse doktora mutlaka götür
Ayazmom1 Londra benimkide 11 aylık yürümüyor ayakta durmuyor diye korkuyordum evham yapıyordum demekki daha geç olanlar varmış desteksiz bi şekilde ayakta durabiliyor mu
Ogretmennanne34 Ayazmom1 benim bebeğimde paramüte düzeltülmüş 11 aylık aynı yürümüyor emeklemiyor ayaklarının üzerine basmıyor bende bekliyorum ama sanki hiç basmayacak
papatya011 Londra 17 aylıkken yürüdü kızım bende 19 aylıkken yürümüşüm , 2 ay daha bekleyin hala tutunup kalkmaz ve hiç adım atmazsa götürürsünüz doktora
Ayazmom1 Ogretmennanne34 benim oğlum bugün ilk defa sürünerek emekledi elinden tutunca yürüyor onun dışında bişey yapmıyor
Semrasvs Londra benim oğlum 12 aylık sürünmeye başladı sonrası bı yerden tutunup kalkiyo korkmayın her bebek Bir değil
Londra Semrasvs evet ama biz anneler herşeyi zamanında bekliyoruz bizim ki biraz geç kalmış korkmamak elde değil