Eloo005 Her nohut yemeği yediğim de sanki ıkınıyor ağlıyor sürekli dün bütün gece uyumadı hep zorlandı yavrum uyuyamadı neden böyle oluyor anlamıyorum napıcağımı şaşırdım yememelimiyim emzirme dönemi boyunca vallahi anam ağlıyor resmen
Sibellce Eloo005 Belki gaz yapıyordur size ve bebeğinize , kimyon gazı önlüyor ,bende onu tavsiye edecektim 😌