Kızlar gece iyi emiyor gündüz çok azz😭2 dkka sizce mama verip doyırmalımıyım 🤷🏻♀️Bu seferde memeyi hiç almıyor 😭mamadada ağlıyor ama en azından ne kadar içtiğini görüyorum Sizce zorlamalımıyım memeyi bırakınca emzikle bi şekilde uyuyor acaba doyuyormu hızlı çekiyor🤷🏻♀️2 aylık