Papatya2636 bebeğime ilk 6 gün sütüm gelmedi Aptamil verdim kabız oldu gaz oldu anlamadım tabi daha sonra sütüm arttıktan sonra mamayı bırakınca cocugum düzeldi daha sonra 6. Ayda ek gıdaya geçince doktorun önerisiyle mamalı muhallebi deneyeyim dedim yine Aptamil alıp yaptım bebeliko bu sefer hiç yemedi mamayı sevmedi bidada almadım mama falan