Kızlar selam bebeğim bronşit oldu evde hava veriyoruz falan şimdilik çok şükür iyi ama kime söylesem herkes vah vah sürekli hasta olur attık diye acıyarak bakıyor gerçekten öyle bi süreç mi nelere dikkat etmem lazım hiç dışarı çıkarmamam mı gerekiyor rüzgar var terler soğur diye ben anlayamadım tecrübesinin yardımcı olur musunuz bebeğim sürekli tekrarlayan hasta öı olcak