Papatya2636 ??? Çok gazlı çıkarıyor halen rahatlamıyor bende her ağladığında emzik veriyorum susuyor hatamı yapıyorum emzik vererek acısını geçiştiriyor gibime geliyor
alparslan_ve_annesi Papatya2636 sakinlesmesini sağlıyor emzik çocuk kendini göğüste gibi hissediyor olarak düşün
Demirac19 Papatya2636 evet rahatlatıyor doğru olanı yapıyorsun sürekli emzirsek gazı daha da çoğalır ben o, hatayı yaptım