Valla ben bir çok damla kullandım ve kullanmaya da devam ediyorum. Bebeğim kolik şuan aguline şurup veriyorum günde üç kez nurse kullanıyorum bes damla ara öğünde. Eğer kakasını yapamazsa bütün gün gece cok ıkındığında 4 damla biogia veriyorum rahatlıyor kakasını hemen yapıyor. Bioganın yanında mutlaka gaz için başka birşey kullan cünkü tek basına malesef işe yaramıyor