AselLina1 Kızımın bugün 4. ay aşıları vardı sağlık ocağıda grevdeymiş bayram sonrasına kalıcak aşıları bi sıkıntı olur mu ki? Ebemizi aradım açmadı😔 Memleketteki sağlık ocağıda açıkmış neden böyle 😔
Esraburkay AselLina1 dün öldürülen doktor için grevdeler haklılarda artık ülke nereye gidiyor belli degil
AselLina1 Esraburkay Ne yazıkki konuyu biliyorum ve haklı olduklarını düşünüyorum. Merak ettiğim aşı zamanı geçince sıkıntı olur mu diye korktum ondan sormak istedim. Balıkesirde kuzenim aşı yapmaya götürdü bugün açıkmış o yüzden kafam karıştı
Esraburkay AselLina1 konyada bi doktor hasta yakını tarafından öldürüldü ondan grevdeler acilse aşıları özel hastanede ücretsiz yapıyor devletin zorunlu aşılarını tabi