3_bebeli_ana Iscan bebeğiniz ne kadarlık telefonu ağzına almis buyuk ihtimal benim kızımda alıyor ve aynı şekilde hatta bu ara siyahlasmisti ama şuan yok ağzına aldığı zamanlarda aynı bu şekilde oluyor samsung benim
Denizvepasa Iscan benim de oluyor. Kapatıp açıyorum. Benim bebeğim ağzına da almıyor telefonu. Neden oluyor bilmiyorum
Iscan Fenty evet iphone dün akşam oldu bırden duzelmişti tekrar oldu bebiş ağzına alıyo sürekli ondan mı olfu acaba
Fenty Iscan Hayır ondan değil, benim oğlum 4 yaşında eline telefonumu çok almaz ama bende de oluyor hatta telefonum yeni 4 ay falan oldu. Sürüm hatasıdır belki bilmiyorum.
Mother42 Iscan aaa benimde sabah öyle oldu saatin gözüktüğğ kısım puslandı birden kapatıp açtım düzeldi
Ogretmenanne52 Benim de telefonum böyle oluyor bence ağzına alma Islanmayı alakası yok ama sebebini bilmiyorum