Ezlina Herkese merhaba kızım 7 aylık olucak bebeğine kavanoz mama kullanan mama varmı zararı yararı nedir bilgisi olan varmı
Olric11 Ezlina ben hiç kullanmadım sağlıklı bulmuyorum. Suan meyve zamanı Kayısı çilek erik marmelat yapıp yedirebilirsiniz. Hemde kış içinde elinizde bulunur
Serenaycaner Ezlina ben sadece hipp sütlaç ve armut püresi verdim dokturama danışarak hipp verebilirsin dedi 2 3 günde bir şuan 11 aylık kendi yemek istemiyo zaten bir zararını görmedim açıkcası
Adaaa_ Ezlina dışarıya çıkarken yada misafirlere giderken aldım hep.. 20 aylık hala alırım dışarı ve misafirliğe ve uzun yola çıkarken.. Yarın sabah yine çıkıcaz uzun yola ben yine alıcam
mlkbykk Ezlina En iyisi kendi yaptığımız ama doktorumuz bir yerlere gittiğinde arada verebilirsin demişti. Yani bazılarının abarttığı kadar sağlıksız değil.
Ezlina Olric11 teşekkür ederim kızım bira zayıf etrafımdakileede kilo yapıyor dendi ama yararını bilmediğim için sormak istedim
Olric11 Ezlina rica ederim Benim oğlumda 20 aylık zayıf arkadaşım Cicibebe kavanoz mamasıyla olacak şeyler değil boşa şeker yüklemesi. Yaz meyveleri daha güzel şifa olsun yavrunuza