Duygudikicidkc Kızlar bebeqim emmedi mama yiyor sadece ama sol göğsümde azda olsa süt var ve rahatsız ediyor sağmıyorum artık gelmesin diye beze oluşmuş ne yapabilirim gelmesin diye
Duygudikicidkc Feyebyusmuh emzirmesek süt kesilir ilk zamanlar dolgunluk olması normal yazmış kuzum doktor