Rumeysa28 ben de korkudan yaptırdım valla. Şöyle diyim biz ilk 2 dozları yaptırdık yani tek seferde 3 tane birden rotavirüs, bexsero, nimenrix. Rota bitti. Bexsero nun ve nimenrixin son dozlarını 2 ye böldü. Birini 13.ay diğerini 15.ayda yapalım dedi. Diğer üçlü aşıya 1500 vermiştim. Şuan biraz hafifler diye düşünmüştüm ama 700 filan diyorlar 😬