Krbk bezin lastik kısımlarinda olmuş herhalde. Nemli kalmış o bölgeler. Bezi açığınz vakit beş dk hava alsın. Kuru tutarak geçiyorsa mantar olabilir. Mantar nemli yerlerde oluşur çoğalır. Ama bazen mantar, bakteri hepsi bir anda olabiliyor. Kızım poposu mantar oluştu , geçmesi haftaları aldı, şu an çok dikkat ediyorum Islak mendil kullandığım da ve bezi ıslak kaldimi hemen başlıyor mantar. Mantar için dermo trosyd deri kremi iyi geldi, pişik için Nivea pişik kremi kullanıyorum doktor tavsiyesi ile almıştım geçirdi 👍