Mihri-balim Sağlık ocağında ki verilen damladan sonra hemşire bir buçuk saat emzirme dedi ama o saate kadar nasıl beklicek siz nasıl yaptınız hanımlar ?
Yalinn Mihri-balim ilk defa duyuyorum hiç öyle bisey denilmedi bize sadece gün aşırı aynı saatte vermeye çalışıyorum ben
ozomom Mihri-balim zaten 4.aydan sonra artık 3 saat bir emiyor genelde bebekler süt Demir emilimine engel olduğu için öyle demiştir. Bizim hemşiremiz de emzir 1.5 saat sonra damlayı ver bir buçuk saat bekle tekrar emzir dedi çünkü
Ozlemyoz 1 saat yeterli oluyor bugün verildi bize de emzirdikten 1 saat sonra ver 1 saat bekle süt ve süt ürünleri verme dedi