Fdme Kızım 2gundur surekili agliyor kafayi bozmak uzereyim.Doktora götürüyorum biseyi yok.Son en dipdeki azi dişler şişmiş.oOmu canini yakıyor acaba ?
Pamukkiz Fdme 22 aylık biz de aynı durumdayız 1 aydır en son dün doktora götürdüm son 4 lü büyük azılar geliyormuş sizin de diş olabilir. Cok zor zamanlar allah yardımcımız olsun 🤲🏻
Pamukkiz Fdme ben günde 3 kez agrı kesici veriyorum biraz rahatlatıyor malesef bekliyoruz çıkmasını 🫣