kubraanne Kızlar 2. Bebişi aylardır istiyorduk olmuyordu simdi adetim 7 gün gecikti test yaptım cok silik olsada bi cizgi var ama eminde olamıyorum nedense bide siz bakar mısınız görüyor musunuz çizgiyi 🙈💖 https://resimyukle.io/r/IeDUjNxY1x
Pamukoglum_0 kubraanne muhtemelen hamilesiniz kan testi de verin garanti olsun sağ salim gelsin inşallah ikinize de sağlık diliyorum
kubraanne Pamukoglum_0 hemen saglik ocagina gittim kapaliydi kan veremedim 🙁 hastaneye gidicem artik saolun tesekkur ederim güzel dilekleriniz için 🙏
Merve_bolat kubraanne acilde verirsiniz kan veya hastanenin kadın doğum acil varsa prda da verebilirsiniz
kubraanne Sevdaakblt evet öyle yaziyordu saglik ocaginin kapisinda acil acıktır diye düsünüyorum ama 🤷♀️
Merve_bolat kubraanne acil yoğun bakım kadın doğum grev yapamıyor onun dışındaki branşları olan doktoralr grev yapıyordur