Kızlar 11 aylık kızım pazar günü denize gittik sonra da 3 gün kardeşimin yazliğında kaldik çok yeşil Bi yer ağaçlar börtü böcek kedi köpek dolu ama denizden sonra mi bilmem kızımın gözleri kızardı sürekli ovusturuyo hafif çapakta olmuş sabah mikrop mu kaptı acaba yoksa toz topraktan alerji mi oldu geçer dedim geçmedi saglik ocağına gideyim dedim malum grev var geçmezse bayram sonrası götüreyim diyrum