ipekgumen1 Sezeryan Doğum sonrası ikinci regl oldum ilk normal olmuştu ama bu defa çok kanamam var ve parça geliyor neden olmuş olabilir sürekli ped değiştiriyorum dışına taşıyor o kadar yani 🙈🤔
Duyulurum ipekgumen1 benim de ilk az oldu ikinci çok yoğun oldu sonra normale döndü. Aşırı ağrınız yoksa sorun yoktur
Denizanasi92 ipekgumen1 normal canım benim bir kaç ay öyle oldu gece depend takıyorum daha rahat oluyor
Rumeysa28 ipekgumen1 çok fazlaysa depend tak daha rahat edersin ve çöpünü hemen at hava aşırı sıcak çok kötü kokar evde