Merhaba 3 ay 11 günlük alparslan beyimiz geceleri gözleri kapalı uyurken ani hareketler yapıyor mono refleksi gibi segil debelenip duruyor yani 2-3 saniye sürüyor uykuya dalıyor ve tekrar yarım saat sürdüğü oluyor. Ve iç çekiyor o da çok ani evet yenidogan döneminde oluyordu ama uzun zamandır yoktu ve bu hepsinden farklı normal mi yaşayan varmi yoksa hareket bozukluğu vs. Gibi bisey işaret ediyor olabilir mi