aimra Merhaba oğlum 11 aylık sünnet ettirmeyi düşünüyoruz. Narkoz almasını istemiyorum. Sizler hangi doktora gittiniz memnun kaldınız mı? Hangi yöntemi kullandılar operasyon sırasında? Tedavi süreci nasıldı? Teşekkür ederim şimdiden
balsevdigim aimra 11 aylık narkoz vermeden çok zor durması, benim oğlum 5 aylık oldu devlet narkozsuz yapmayız dedi özel klinikte narkozsuz yaptırdık ama çok zor oldu
aimra balsevdigim Bir postta okumuştum gazla bayıltıyorlarmış, narkozdan daha iyi gibi geldi ama bilemedim. Lokal olarak evet çok zor, bilemiyorum
Asaf311 Aşkım tüfekçi de yaptirdik sigortada yani canim 2 aylikti hafif bir bayiltma ile pipiyi uyusturdular sadece 10 gunde de iyi oldu hic bi sikinti korktugum gibi huzursuz olmadi
Asaf311 aimra bi fiyat ödemedik sigortali yari baygin olcak dedi doktorumuz pipisini uyusturcz sadece dedi
aimra Asaf311 Lokal olmuş sanırım ☺ Sizinki erkenden olmuş ne güzel, ben biraz geç kaldım, daha geç iyileşmesinden korkuyorum
Asaf311 aimra vallaha canim o anin korkusu heycani derken nasil oldu ne yapildi hic anlamadim derler ya oldu da bitti masallah aynen öyle oldu