Sibelllll1990 o doktoru hemen değiştir canım. Ben de mama verecek diye kendimi hazırlayarak gittim evde bakıyorduk kilosuna çok az almıştı, doktor bu ay ben 300 gr bile normal diyorum etrafı keşif ayı meme emmek istemez meme reddi olur asla mama verme dedi. Ve bu hafta düzeldi gerçekten eğer mamaya alıştırmış olsaydım boşuna alışmış olacaktı. Hem artık depo değil fabrika gibi bebek ne emerse o kadar süt geliyor benim 2 günde geri çoğaldı hemen atletime akmaya başladı yine