Ek gıdada 4.günümüz
Yoğurt tadımı bitti bi sıkıntı çıkmadı. Bugün uyandık Demir ilacı verdim biraz oynadı ben de o esnada kabak haşladım. Genelde Demir ilacı sonrası çok acıkıyor diye o arada vermek istedim ama ağzını açmıyor. Kandırıp verdim 1-2 kaşık ama en son ağladı bıraktım. Aynı durumu yaşayan oldu mu düzeliyor mu ?