Şu 3 gündür alarm kurmama rağmen alarmı duymuyorum yada uyku sersemi kapatıyorum. halbuki ard arda birsürü kuruyorum kalkayım yeterki emzireyimmdiyeEmzirmeye kalkamıyorum o kadar yorgunum ki anlatamam 4-5 saati buluyor bi uyanıyorum ya sabah olmuş yada bebeğimin mıkıldanmasına kalkıyorum 20 günlük daha çok korkuyorum bişey olucak diye kendimi o kadar suçluyorum ki ona yetemediğim için iyi anne olmadığımı düşüyorum artık. Açlıktan ölücekmiş gibi geliyor böyle zaten lohusa psikojisindeyim yanımda kimse yok gelen giden insanlar bitmiyor bitik haldeyim 🥵