Kızlar sezaryen olduktan sonra nasıl yaptınız üstten üstten maalesef jilet yaptım 😥 ağda yapıyordum hep öncesinde . Ama kesim çok altta neden bu kadar alttan kesti anlamadım oraya ağda vuramıyorum tam geçmedi dikişlerim .benim gibi olan var mı ağda yaptınız mı bir şey oluyor mu ?