Kumsalve_annesi16 Nasıl bir ülke olduk ya ne diyeceğimi bile bilmiyorum doktorlar süper güçleri olan varlıklar değiler ellerinden geleni yaparlar olmasa gene olmaz sevdiğimiz birini kaybediyorsunuz suçu başkasında arıyorsunuz hata o kadar ileri gidiliyor ki o kişinin canına kastediyorsunuz olmaz be bu kadar… da olmaz…. Şiddetin her türlüsüne hayır #Ekremkarakaya
Hmm2020 Kumsalve_annesi16 Googleda dr hakkındaki yorumlara bakın, herkes o kadar memnunmuş ki güler yüzlü çok güzel ilgilenen bi doktormuş , yani öyle aman naparsa yapsn hasta dıyen umursamaz bi dr değilmş kii öylede olsa kimse kimsenın canını alamaz!! Allah cezasını versın o Katilin pislikk!!!
Oli Kumsalve_annesi16 katilin tiktok videolarini paylasti haber siteleri ve ne kadar bos insanmis ne kadar aslinda dunyaya gereksizmis diyor insan izleyince. Bir ananin bir babanin yillarce yetistirip okuttuğu bir insani bi tiktok delisi ölduruyor… sözün bittigi yerdeyiz. Katilde baska bir hastanede güvenlik personeliymis .
ofkelisirin Kumsalve_annesi16 dibimdeki hastane böyle bişey olması çok acı duydum şok geçirdim yazık günah daha neler göreceğiz diyemiyorum bu zaman çok kötü bir zaman 😐😐😐😐
Lilyum01 “Bazıları da hak ediyor” cümlesi buralara vardı. Hakkımızı arayacağız elbette. Karşımızdakiler insan, iyisi çıkar, kötüsü çıkar. Ancak şiddet, ölüm bunun yolu değil. Asla olmamalı.
Parasetamoll Lilyum01 bazıları hak ediyor! Bu cümle beni çıldırtıyor yerden yere vuruyor. Bir doktor nasıl yetişiyor ne yollardan geçiyor. Okuyor nöbetleri, mecburisi bu şu. Tvlerde sadece maaşı konuşuluyor. Pandemi döneminde yaşananları halk yaşadı da bi dr nasıl yaşadı dönüp bakmazlar. Sözde müslüman ülkenin müslüman vatandaşları canı alanın da verenin de kendisi olduğu hükmün de ne ucuz şu Türkiye de insan olmak… hak edilen tek şey varsa o da bu insanlara baytarların bakması artık. Ona bile layık değiller.
ms26ms Çok korkunç çok sağlıkçılara şiddet uygulayanlar ön kapıdan giriyo arka kapıdan çıkıyo ondan bu rahatlık
Gryffindor Doktorlar sitesinde hakkındaki yorumları okudum ne kadar memnun hastaları.😔 Kimse “Ama doktolar da…” Diye başlayan yorum yapmasın lütfen. Yapan da dünyanın en gereksiz insanıdır benim nazarımda
Elif_1309 Parasetamoll hiçbir şey öldürülmeyi hak olarak gösteremez ha kim olursa olsun hangi meslekten olursa olsun yazık geldiğimiz durumlara
TheBossMom Bu gün bir avm ye metroya bile bir sürü aramadan geçerek giriliyorsa hastanelerede aynı tedbir olmalı.
Elif_1309 TheBossMom ben bunu sorguluyorum nasıl o kadar olsy oluyor hals nasıl silahla girilebiliyor bı zor birşey değil ha yapacak olan kafasına koyan yine yapar ama o an ki sinirle olacak şeylerin önüne geçilebilir bu konuda hala hicbirsey yapılmıyor kinamakla olmuyor bunu anlamıyorlar
Minigimm1 Elif_1309 evet ya daha dün okudum bu haberide, polisin biri gidip hastanede çalışan hemşire eşini vurmuş ya cidden Allah herkese vicdan merhamet versin
Elif_1309 Minigimm1 ya canım artık meslek su bu önemli değil ki insanlar insanlıktan çıkmış rabbim yardımcımız olsun ölüm kaderdir belki tam ifade edemiyorum kendimi her ölümün bı sebebi var ama bı insanı bı insanın öldürmesi kadar kötü birşey yok
tatlibiranneo Hasibeee herşeyden post açılıyor bu mu garibinize gitti gerçekten gündem etiketi de bunun için var zaten