2 buçuk aylık bebeğim var. 3 gun önce adet oldum. Bide üstüne hastalandım. Dün vucudum agriyordu serum taktiklar biraz düzeldim. Bugun soguk alginligina çevirdi gogus yanması oksuruk oluşumu var. Halsizim hangi ilac kullanabilirim hizlica iyilesebilirim 😔 Yola çıkacağız bi de bugün. Bebegime gececek diye ödüm kopuyor